20 maj 2015

Musikerövning

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet har jag varit på musikerövning.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Anneli genom att skicka två låtar till henne. Jag har även hjälpt några sångare att hitta Google-kalendern.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick vara med på övningen.
Uppmuntran: Idag fick jag höra att jag har en vacker sångröst.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och varit på cellgruppsamling.
Hjälp: Idag har jag hjälpt mina arbetskamrater att ta sig till och från jobbet.
Träning: Idag har jag kört latsdrag och användt träningshjulet.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick skjuts av Peter till cellgruppsamlingen.
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, spelat innebandy, träffat min bror som bor i Norge, tränat mm.
Hjälp: Idag har jag skjutsat hem Mario och Mattias från jobbet.
Träning: Idag har jag spelat innebandy, gjort armhävningar på olika sätt, kört idioten, gjort situps, kört hantelcurl och plankan.




2012: Idag har jag åkt bil hela dagen. Eller vi stannade och åt mat och fikade. Jag har nämligen åkt från Norge till Sverige och imorgon ska jag jobba igen.
2011: Idag har jag för första gången sett på 3D-bio. Jag jobbade först på Mio, men efter jobbet åkte jag och några kompisar till Gideå och såg på the pirates of the caribbean 4. Jag tycker att den var rätt så bra och det var extra kul att få se den i 3D, men det är nog roligare att se en animerad 3D film, för den blir nog bättre. Efter vi hade sett filmen så åkte vi på max och snackade om att det skulle bli den sista måltiden eftersom en person räknat ut att jorden skall gå under imorgon.
2010: Idag har jag redigerat klart en film som jag brände på en dvd-skiva. Jag har även jobbat på Mio och när jag slutade så åkte jag till Svedjeholmskyrkan och var med på musikerövningen.

Inga kommentarer: