21 maj 2015

Felsökningen forsätter

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet har jag varit på hemgruppssamling. När jag sedan kom hem så jobbade jag med en hemsida som skickar iväg mail på nätterna och det tänker jag sätta stopp på. 
Hjälp: Idag har jag hjälp till genom att jobba med en hemsida.

2014
Dagbok: Idag har jag tvättat kläder, jobbat på Mio och varit på musikerövning.
Hjälp: Idag har jag hjälpt mina arbetskamrater att ta sig till och från jobbet och jobbat med en dator på jobbet. 
Träning: Idag har jag kört träningshjulet och latsdrag.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick vara med på musikerövningen och även tacksam över att det gick så bra för oss. 
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, åkt motorcykel med brorsan, varit på hemgruppssamling och tränat. 
Hjälp: Idag har jag skjutsat Mattias till jobbet och Mario hem från jobbet.
Träning: Idag har jag kört plankan och bänkpress

2012: Idag har jag jobbat på Mio, varit på planering för New Wine och bytt ett moderkort i en dator.
2011: Idag har jag jobbat på Mio, spelat innebandy på sporthallen med KRIK. När vi hade spelat klart så åkte jag hem för att byta inverter på mina bärbara datorer med trasiga skärmar, men det tråkiga var bara att det var fel sort jag fått tag på. Efter det så sorterade jag bland mina mailkontakter. När jag hade gjort det så såg jag på filmen SALT. Förutom det så har jag sorterat en del i mina musikpärmar. Jag satt även vid min bärbara dator och jobbade, men plötsligt så stängs den ner och går ej att starta. Det var mörkt i rummet och min dockningsstation började att blinka, så jag tänkte att det kanske var nära undergången, men när jag sedan tände lyset och det tändes så konstaterade jag att det bara var min bärbara dator som hade gått under. Det får bli ett projekt för en annan dag.
2010: Idag har jag redigerat film, jobbat på Mio och delat en andakt på fredax.

Inga kommentarer: