24 oktober 2015

Stulen plånbok



Dröm från 2013
Idag kom jag ihåg lite av min dröm.
Drömmen:
Jag kommer ihåg att jag tyckte det kändes som om någon försökte ta min börs, men jag tänkte att det bara var en tanke jag fick. Lite senare skulle jag åka buss och då märkte jag att mina betalkort ej fanns kvar i plånboken, så när jag skulle betala så tänkte jag fråga någon av mina kompisar om jag kunde få låna av dem, men när jag söker i min plånbok så hittar jag kvitton och pengar från andra länder, men även en 100-lapp som jag betalade med. Lite senare sitter jag på bussen och funderar på hur jag ska hinna spärra mina stulna kort.


VAKEN!
Nu vaknade jag, så jag vet inte riktigt om drömmen ville säga mig något, men jag vet att det känns bra att det bara var en dröm. 

Vad tror du att drömmen vill säga mig?

Inga kommentarer: