29 november 2018

Lämnade tillbaka switchen jag lånat


Idag har jag jobbat och efter jobbet jobbade jag över ett tag för att rensa bort lite papper, men jag beslutade mig sedan för att åka hem och fortsätta med pappren hemma istället. När jag var hemma, så lyssnade jag lite på ett budskap som de ville att jag skulle dela med fler, så jag skapade två filer eftersom det var en paus i mitten, så då kan de själva välja vilket budskap de vill lyssna på. Förutom det så har jag kopplat bort switchen som jag lånade för den skulle användas på Nya Parken. Jag åkte därför och lämnade den där, för de ska koppla in den där imorgon. Jag fixade även så att en del av ljudutrustningen nu är inlåst. De klippte låset för ett tag sedan för de inte kunde koden, men nu har jag bytt låset och även koden och informerat de jag tror kan behöva koden.



Inga kommentarer: