19 november 2018

Inställningarna ser ut att vara rätt


Idag såg jag att Ecuni besvarat ett mejl som vi skickat till dem angående ett mejl som en person fick som såg lite konstigt ut. De skrev att inställningarna jag lagt in i Wix såg ut att vara rätt, men tipsade även oss om att lägga till några andra inställningar, men de borde inte behövas. Efter det har jag jobbat och efter jobbet spelat innebandy. Efter det gjorde jag några nya försök på skrivaren som de har problem med, men fick ingen ordning på den.
När jag kom hem tänkte jag uppdatera innebandylistan, men blev osäker på vilka som spelade en match och beslutade mig därför att kolla med de spelare jag var osäker på. Några var ej inskrivna på den 3:e matchen. Hoppas att jag får svar från dem och att det jag tror stämmer.



Inga kommentarer: