18 november 2018

Gudstjänst, hemsida, batterier, mejl och Modovinst


Idag har jag varit på dagens gudstjänst och lyssnat på Rune Borgsö som var på besök. Efter gudstjänsten fikade jag och pratade med några vänner och fick lite åsikter om den nya hemsidan som jag tog till mig och har gjort en del förändringar på den efter det. Jag pratade även med Thomas om hur vi ska göra med mejlen. När jag åkte från kyrkan så åkte jag och köpte några batterier för att vi nu har för få batterier som vi kan ladda och då pratar jag om de som har 9V.
När jag kom hem till min lägenhet och jobbade med hemsidan och mejlen, så kom jag fram till att jag ska ta kontakt med de som erbjuder mejltjänsten för att avgöra hur vi ska gå vidare. Just nu är det några som har problem att ta emot mejl och jag gissar att det är de som har en aliasmejl. Nog om det. Jag åkte även en tur till Sidensjö där jag fick höra när Modo vann matchen när det bara var några sekunder som återstod av matchen. Jag jobbade även en del med hemsidan när jag var där och även när jag sedan kom hem till min lägenhet och nu har jag uppdaterat den här bloggen, så nu blir det rätt så många inlägg samtidigt. Jag har sparat dem på hög, men nu publicerar jag dem också.


Inga kommentarer: