22 november 2018

Frågor om in-ear och ett inköp på Black Friday


Idag har jag jobbat och efter jobbet åkte jag till Svedjeholmskyrkan och tog några bilder för att på så sätt kunna visa hur de kan koppla om när de ska använda in-ear på söndag. Jag pratade med en person via telefon, men skickade därefter bilderna för att det ska bli lättare att hitta och förstå vad jag pratade om. Förutom det så besvarade jag även ett mejl där de ställde frågor om nätverket för att de på kyrkan jobbar med en tv som ska visa information framöver. Efter det åkte jag hem och besvarade några mejl med frågor angående den nya hemsidan. Efter det delade jag information om kommande händelser och kollade därefter om det fanns några bra erbjudanden på Black Friday. När klockan passerade 23:59, så hittade jag en mobil som jag beställde.












Inga kommentarer: