18 oktober 2018

Vi har problem med en box


Idag har jag jobbat och fick bl.a. ta reda på varför vi har problem med 2 tv-apparater och jag kunde konstatera att det var problem med mediaspelaren på en, så jag pratade med leverantören som meddelade att de kommer att skicka en ny. Jag bytte plats på 2 boxar för att konstatera att det inte var fel på kablaget eller tv-apparaten. Då fick jag igång en av boxarna som vi tidigare haft problem med och förmodligen för att den varit för långt ifrån de övriga tv-apparaterna. Jag har även skickat en fråga till en som är ansvarig på Nya Parken för att ta reda på om vi kan låna ut vår ljudutrustning till en person som är med i församlingen, men som tänkt använda den på en annan plats. Jag skickade även ut via mejl att jag ändrat så att man nu även kan logga in för att se medlemsinformation på den nya hemsidan som jag jobba med åt Svedjeholmskyrkan.



Inga kommentarer: