19 oktober 2018

Däckbyte och ishockey


Idag har jag skickat in budskap från några urvalsveckor. Äntligen kan vi skicka in dem via internet. Jag har även tagit reda på priser på däck och till slut kom jag fram till en plats att åka till för att höra om de tycker att jag ska byta vinterdäcken. Jag kände att det var svårt att ta sig fram förra vintern, men det kan ha berott på underlaget, men trots att mönstret såg rätt bra ut så tyckte de att jag skulle byta och välja däck med dubb så jag lämnade in dem och fick höra att jag skulle kunna hämta dem imorgon. Jag var även och kollade på när Modo spelade. De spelade bra, men lyckades inte vinna. De hade många chanser, men fick inte flest mål. Jag har även skickat information om min bil till en arbetskompis som funderar på att köpa en ny bil.
Förutom det så har jag även skickat information om utrustning som jag tycker att vi behöver köpa in till ljudavdelningen på Nya Parken. Jag har även skickat ett mejl där jag informerat om att vi saknar hörselslinga på Svedjeholmskyrkan och att den försvann när de bytte matta. Jag har informerat om det tidigare, men den här gången fick jag höra att jag ska kolla vad det finns för alternativ.
Jag har även besvarat ett mejl där jag informerade om att vi har mycket på jobbet och att jag därför tror att det blir svårt att hinna vara med på övningar som de kommer att ha när det gäller lovsång på Svedjeholmskyrkan. Jag meddelade att jag vill avvakta ett tag med det.








Inga kommentarer: