16 september 2018

Övertid på jobbet och mixning efter det


Idag har jag jobbat och efter jobbet försökt hjälpa en person som skulle använda Instagram-kontot jag skapat. Jag hade tidigare skickat inloggningsuppgifterna till henne, men hon hade förmodligen tappat bort det mejlet, så jag skickade det på nytt till henne, men förutom det så har jag jobbat. Idag städade vi en del på lagret. Vi jobbade över och städade i soffbordsgången och efter det så uppdaterade jag en skrivare som vi alltid behöver starta för att använda för att den går i viloläge efter en viss tid. Det orsakar därför problem ibland när de skickar följesedlar till oss.
Efter jobbet fick jag snabbt stoppa i mig mat och mixa ljudet på Svedjeholmskyrkan för jag hade schemalagt en annan person, men skickat ut påminnelse om att personen skulle mixa på fredagen, men det var söndagen det gällde, så när det väl var dags så fick jag mixa för att personen inte var inställd på det.






Inga kommentarer: