17 september 2018

Kvällsöppet istället för innebandy


Idag har jag jobbat och idag var det långsamt i systemet och anledningen till det var att en dator hämtade en uppdatering som orsakade att de andra inte fick använda speciellt mycket av internet under rätt så lång tid. Inte så passande med tanke på att det var många kunder och vi skulle ha kvällsöppet.
Idag var det min tur att jobba länge, så det blev ingen innebandy för min del, men jag åkte dit efter jobbet för att ta reda på västar som behöver tvättas, men även för att ta hand om bollar och mål som jag lämnat till den som fick vara ansvarig under kvällen.
Förutom det så fick jag på mejlen en fundering om hur vi ligger till för att kunna övergå till en ny hemsida för Svedjeholmskyrkan. Samma person sa att den nu fått ordning på Instagram-kontot. Jag fick även ett mejl från en annan person med en fråga om när det passar att boka tid för ett möte med information om pensionssparande. Vi hade tidigare fått information om det på ett morgonmöte på jobbet och de som ville bli kontaktade skrev upp sig på en lista och nu har de kontaktat mig.



Inga kommentarer: