04 september 2018

Kollade på en ställbar säng och mixade


Idag har jag jobbat och fick idag åka till kunden för att kolla vad som kan vara fel på den ställbara sängen. Jag kollade om det fanns ström i uttaget och testade om det gick att synka om den, men det gick inte. På den ena motorn lyser en lampa, men inte på den andra. Det känns därför som det är motorn som gett upp, men det gick dock att sänka ner sängen om jag höll in knappen, men då med hjälp av ett 9v batteri, så jag misstänker att den inte får fast strömmatning. Fjärrkontrollen lyser inte heller, men det beror nog på att den inte får någon kontakt med motorn.

Efter jag hade slutat jobbet så åkte jag på församlingskvällen där jag mixade ljudet och jag hade huvudvärk, så när jag kom hem från den så vilade jag ett tag och gick sedan en promenad.








Inga kommentarer: