13 juli 2018

Brickbord och OS X Mavericks

Idag har jag jobbat och betalat ett brickbord och levererat det till Rebecka. Hon ville så gärna ha det och har inte så lätt för att ta sig till olika platser och jag som ändå jobbade kunde utan problem leverera det efter jobbet. 

När jag kom med det så fick jag även träffa hennes far och bror. Vi snackade ett tag före jag åkte hem för att jobba vidare med Josefs dator. Jag skulle nu försöka installera operativsystemet på Josefs dator. Först gick det inte och jag hittade då ett forum där en annan person råkat ut för samma problem och personen föreslog då att man skulle radera det som fanns på hårddisken och därefter installera operativsystemet, så jag rensade bort allt utom delen där installationsfilen för operativsystemet låg och installerade därefter operativsystemet. 







Inga kommentarer: