18 maj 2018

Tandläkaren

Idag har jag varit ledig, så då
har jag bl.a. tagit med mig innehållet till lådorna så att vi kan skydda våra DI-boxar bättre. Jag berättade även för en person hur de använder ljudet på Nya Parken för att i helgen ska det vara en familjefest där.

Jag fick sedan meddela att jag var tvungen att åka för att jag hade en bokad tid hos tandläkaren. 


När jag var klar, så visade det sig att jag inte hade några hål.

Efter det så åkte jag till Kjell & Company och bytte ut några kontakter och de som visas på bilden var de jag behöver. 


Jag köpte även ett hänglås och en hasp för att kunna låsa den stora svarta lådan. Jag och Peter hjälptes åt att fixa så det går att använda. När jag hade låst den, så informerade jag den som skulle använda ljudutrustningen så att han skulle kunna komma in i den.


Efter det så åkte jag och Peter och jobbade på kyrkan med brandväggen och en Raspberry. 

Inga kommentarer: