17 maj 2018

Gods, lackning och larmning

Idag har jag jobbat och idag fick vi
en del gods att ta hand om. På lunchen åt jag mat tillsammans med Mario och en annan arbetskompis. Mario var med för att vi har som tradition att äta mat tillsammans på torsdagar för då är det Mariodagen. Det blev en del övertid idag för att lära ut hur man lägger in gods och för att jag själv skulle hjälpa dem med en hel del av godset så de inte har så mycket att lägga in imorgon. När jag var klar och skulle larma så var det ett driftsfel. Jag ringde därför en person som kontrollerade det och sedan kunde vi larma.

När jag kom hem så lackade jag innehållet till plastlådan igen för att den inte var så svart som jag hoppats. Den här gången delar jag en bild på det som lackats och som ska stoppas ner i lådan.




Jag hittade även en logga som jag skapat tidigare någon gång på en hemsida. 



Inga kommentarer: