07 maj 2018

Jobb, innebandy och lådförberedelser

Idag har jag jobbat, men efter
jobbet spelade jag innebandy och efter det lånade jag ut ett grafikkort till en kompis för att han skulle kunna testa det i sin dator som haft grafikproblem. Jag försökte därefter att kapa till några delar som ska placeras i en låda för att skydda ljudutrustningen lite bättre, men klockan blev så mycket att jag beslutade mig för att avbryta och fortsätta en annan dag.

Jag delar en bild som visar en kartong som de tagit fram för att underlätta för oss när vi tar emot gods.



Tidigare så kunde de blanda i en kartong och då kanske vi ibland inte upptäckte det och då kan det se ut som vi saknar varor även om man ofta upptäcker det senare, men med den här kartongen är det mindre risk för att varorna går sönder för att de mindre artiklarna kan packas i den blandade kartongen.


Inga kommentarer: