06 april 2018

CD:n har äntligen kommit!

Idag har jag varit ledig från jobbet så jag försökte idag ta kontakt med
Thomann för att höra när det vi beställt ska komma. Vi har redan fått det som ska till Svedjeholmskyrkan, men inte det som ska till Nya Parken.

Förutom det så har jag städat i min lägenhet före jag åkte iväg till Svedjeholmskyrkan och jobbade med nätverket tillsammans med Peter och hans far.

När jag hade gjort det så kopplade jag in den nya cd-spelaren som vi beställt och jag såg till så att den inte lutar mer än 10 grader för då kan det bli problem att spela upp cd-skivor via den. När jag hade fått ordning på den så testade jag vår nya DI-box och även den fungerade bra. Jag kontrollerade även så vi fått rätt antal kablar och förvarade dem på en bra plats. Efter det så åkte jag hem och redigerade morgonandakterna som ska sändas vecka 16.





Inga kommentarer: