29 mars 2018

Påskfirande

Idag har jag jobbat och på torsdagar
brukar vi åka och äta tillsammans med Mario, men han är nu på semester, men vi åkte och åt tillsammans ändå och skickade bilder till honom för att visa att vi saknade honom. Jag hade även med mig en termometer idag för att se vad jag har för arbetstemperatur vid datorn där jag står och jobbar.

Efter jobbet åkte jag till min bror som vi firade. Några av mina syskon hade klätt ut sig och de sjöng för min bror före jag kom dit. Jag blev sen för att jag jobbade idag, men jag fick träffa dem ändå. Vi hade en trevlig kväll tillsammans med mycket gott och en härlig gemenskap. Även idag spelade jag gitarr och fick lära ut lite till några som ville lära sig mer när det gäller gitarr. När de flesta åkte hem valde jag också att åka hem för att få sova före nästa dag då jag jobbar.

Jag tog endast en bild på Alva-Li som åt tårta. Jag borde kanske tagit fler bilder när vi var så många som samlats samtidigt.






Inga kommentarer: