30 mars 2018

Många budskap på Soundcloud

Idag har jag jobbat vidare med
budskap till Soundcloud. Det är mycket jobb med tanke på att namnen ska ändras från det gamla arkivet till vårt nya som är på Soundcloud, men inte bara det. Jag skapar även olika spellistor och de måste då ändras i ordningen för jag vill att de senaste budskapen ska hamna överst, men när man laddar upp en ny fil, så kommer den längst ner i listan. Jag blev inte klar med det här före jag var tvungen att åka på jobbet, så jag beslutade mig för att eventuellt jobba vidare med det efter jobbet.

På jobbet så städade jag på lagret och fick även hjälp av Samuel med det. Jag bifogar en bild som visar resultatet av städningen i gången där vi förvarar gavlar och matbord.



Efter jobbet tackade jag Kevin för att jag fått jobba med honom för han hade nämligen sin sista dag idag för att han bytt jobb.

När jag kom hem till min lägenhet, så åt jag mat, solade och jobbade vidare med budskapen. Jag fick även ett samtal med några ljudfunderingar som jag försökte besvara via telefon. Jag har även lagt upp några nya inlägg här idag.

Inga kommentarer: