19 mars 2018

Anmälde felplock och lånade ut innebandyklubban

Idag har jag jobbat och det blev övertid till 19. Jag skulle slutat 18, men
jobbade över till 19. Efter det så åkte jag hem för att packa väskan för att kunna spela innebandy. När jag hade packat den, så åkte jag och spelade innebandy. Jag lånade även ut en av mina innebandyklubbor till min brors son som är på besök i Sverige. Frågan är dock om jag lånade ut rätt klubba med tanke på att han fick fler vinster än mig.

När jag kom hem så uppdaterade jag översikten där man ser hur det gick för de som spelade kvällens matcher och jag delade den listan på Facebook. Jag testade även mixerbordet som jag tidigare skruvat i och nu känns det mer pålitligt än tidigare även om det inte är helt felfritt, men vi har haft det länge också.

Jag delar en bild som visar att vi fick fel stolar. Det var en av anledningarna till att jag jobbade över. Jag ville nämligen anmäla att vi fått fel stol. De klistrar etiketter på stolarna när de lastar dem tror jag och på etiketten stod det ett annat artikelnummer än det var på stolskartongen. Tyvärr fick vi vita stolar, men på följesedeln står det svarta. Vi hade redan vita på lagret, men det var slut på de svarta, så jag har nu beställt dem på nytt och hoppas att de gör rätt nästa gång. Felet syns inte så tydligt på bilden, men den vita etiketten har ett annat nummer.


Inga kommentarer: