20 mars 2018

Tog gitarren till jobbet

Idag började jag dagen med morgonmöte och när vi hade avslutat det, så fick vi information om sängar och fick under tiden testa de sängar som personen berättade om. Efter det så
jobbade jag vidare med att flytta bort gods som vi fått tidigare, men lastade även ut varor till kunder. När jag slutade på jobbet, så spelade jag in min gitarr, men spelade även in när min syster och hennes dotter sjöng. Som tur var, så kom jag ihåg att ta med mig gitarren före jag åkte till jobbet. Om jag inte hade gjort det, så är det risk för att det skulle ha blivit för sent för min systers dotter som skulle vara med på inspelningen. Om min syster blir nöjd med inspelningen, så kommer den nog användas nån gång framöver.

Jag delar en bild som visar en av filerna som spelades in.



Förutom det så kollade jag igenom de olika listorna som jag brukar skicka ut när vi spelat innebandy och blev klar med kontrollen av dem, så jag skickade även ut dem på mejl och delade den på Facebook.

Inga kommentarer: