28 februari 2018

Vinstliga, kondensorbyte, tvätt och bilstereo

Idag har jag varit ledig och har under min lediga dag försökt kontrollera
listorna som jag skickar ut med vinstliga, poängliga mm för de innebandymatcher som vi spelar på måndagar. Detta för att kontrollera att jag räknat rätt på de jag skickat ut tidigare, men även för att se till så att den senaste blir rätt. Förutom det så har jag tvättat kläder, lämnat in bilen på service, testat att koppla min mobil till bilens radio. Jag fick hjälp att fixa det. Jag hade försökt fixa det tidigare, men inte lyckats p.g.a. att jag kört bilen när jag försökt. När vi nu stod stilla och tog oss in i rätt meny, så lyckades vi tillsammans få till det. Kvällen avslutades med innebandy och jag fick göra två mål som jag var riktigt nöjd med. Tyvärr blev det även ett självmål vilket jag förstås inte var nöjd över.

Bilden nedanför är från måndagens innebandymatcher som jag ska föra statistik på och skicka ut till de som var med och spelade.

Inga kommentarer: