17 februari 2018

Vilket operativsystem ska jag använda till min Raspberry pi eller min gamla dator?

Idag har jag jobbat, men efter jobbet kände jag mig riktigt trött
, men tog mig ändå tid att laga mat. Jag försökte även hitta någon ljudtekniker till gudstjänsten då jag inte fått något svar via sms. Som tur var så fick jag svar från en person tillslut. När jag hade stoppat i mig maten, så fixade jag så att man kunde lyssna på det senaste budskapet och förberedde för söndagens radiosändning. Förutom det så har jag installerat olika operativsystem på min Raspberry pi dator, men även på min stationära dator. Jag försökte även jobba vidare med min Ubuntu Server, men det var problem med Webmins hemsida, så jag kunde inte installera den på nytt igen. Hoppas de löser problemen snart.



Inga kommentarer: