08 februari 2018

Mycket gods

Idag hade vi mycket gods att ta hand om och samtidigt jobbade de vidare med att ta in sängar till butiken
, så det var mycket att hålla koll på idag.

Jag jobbade över en del idag för att städa undan en del papper och för att slutföra saker jag inte hunnit med. Jag tog även med mig en del jobb hem. Bilderna visar en säng som jag tänker kolla upp vid tillfälle, men även en översikt på vad som finns i en av våra lådor med reservdelar.



Jag tänker spara dem digitalt för att det försvunnit några för oss redan. Mest troligt har någon slängt dem för att de fastnar i lådorna när man öppnar och stänger dem. Några har nog fått nog och beslutat sig för att slänga dem. Nog snackat om det. Lite senare var det dags att sova och ladda upp för morgondagen.

Inga kommentarer: