21 februari 2018

Jobb, innebandy, jobb fram till 23:45

Idag har jag jobbat över för att vi gemensamt beslutat oss för att bygga upp fler ställningar
för att vi fått så mycket gods. När klockan närmade sig 20:00 var jag tvungen att avbryta för att åka och spela innebandy, men efter innebandyn åkte jag tillbaka och jobbade då vidare med ställningarna för att jag inte tyckte att de monterats rätt och för att få bort godset från platsen där vi vanligtvis tar emot godset. Det blev en lång kväll, men jag tror att min kollega uppskattade att jag skapade plats till honom. Dock rapporterade jag endast att jag jobbade till 19 när jag rapporterade min arbetstid även om jag först jobbade nästan fram till 20:00 och efter innebandyn jobbade fram till 23:45.

Den sista bilden får visa på hur nöjd jag var att ha skapat plats, men även att jag var nöjd att jag då skulle få åka hem och sova i min säng.







Inga kommentarer: