06 februari 2018

Har pannan stannat?

Idag har jag jobbat och idag skapade vi några skyltar för att bilarna inte ska köra så långt ut mot kanterna
med tanke på att det sprutar så mycket snö där från snöslungorna, men före vi fixade de skyltarna så hade vi morgonmöte och efter det så fick jag starta igång pannan som hade stannat. På bilden visas att den håller på att startas upp och på nästa bild visar jag en av skyltarna som jag skapade.


Svedjeholmskyrkan

Efter jobbet så åkte jag till församlingskvällen där jag mixade ljudet, men inte bara det. Jag fick även visa bilder på projektorn och fixa ljus i lokalen.

Nya Parken

Efter det så åkte jag till Nya Parken för att förbereda ljud inför nästa dag då de skulle hyra ut ljudet där.

Svedjeholmskyrkan

När jag nästan var klar på Nya Parken, så ringer Thomas och säger att de inte kan släcka all belysning i kyrksalen så jag åker då tillbaka och åtgärdar det problemet, så de slipper ha det tänkt under natten.

Inga kommentarer: