21 januari 2018

Talang & Wake On Lan

Idag har jag jobbat...

och idag var det lite lugnare än igår, så därför passade jag på att bereda plats för kommande gods.

När jag slutade, så åkte jag hem till min lägenhet och jobbade vidare med redigeringen av morgonandakterna. Jag försökte även ta reda på vad man behöver göra för inställningar för att kunna använda Wake On Lan. Jag kollade även på några videoklipp från Talang. Lite senare var det dags att sova.

Jag passar på att dela några av mina favoritklipp från de senaste programmen av Talang:

Lyssna på den 5:årige rapparen och missa inte historien om Osman efter sången



Har du svårt att höra vad som sjungs när du lyssnar på låten Chendelier, så kommer du att höra orden bättre när du lyssnar på när Frida sjunger



Lyssna först på när hon berättar om sin far och därefter på när hon sjunger



Känner du igen rösterna när du kollar på videoklippet här nedanför?



Här nedanför får du lyssna på en sång till:



Här får du se på ett trolleri:




Inga kommentarer: