20 januari 2018

Nätverksjobb

Idag har jag jobbat...

och jag tror att alla släpvagnar lånats ut hela dagen för vi fick lasta ut många möbler. När jag slutade så passade jag på att ta en profilbild, så jag har något att dela i det här inlägget.

Äta mat?

Peter ringde och frågade om jag var sugen på att åka och äta mat tillsammans med honom och med tanke på att jag endast ätit frukost, så var det inte svårt att tacka ja till erbjudandet.

Nätverksjobb

Efter vi hade ätit klart, så åkte vi till Svedjeholmskyrkan och jobbade med nätverket. Vi gjorde några förändringar, men lyckades inte lösa allt som vi hade tänkt, så vi får jobba vidare en annan gång. Jag passade även på att spara några filer på en annan användare. Detta för att vem som helst inte ska ha tillgång till dem när de lånar datorn.

Hemma

När jag kom hem, så testade jag Kodi lite mer, men fortfarande fungerade den inte till det jag hade tänkt mig. Jag avslutade kvällen med att redigera några morgonandakter.

Inga kommentarer: