17 januari 2018

Information i en PDF-fil

Idag började jag dagen med att tvätta...

, men jobbade även vidare med en dator som jag skruvat i tidigare på en lunch, men gjorde nu några nya försök att få igång den, men kom senare fram till att de får koppla in hårddisken som en extern hårddisk till en annan dator. Mest troligt är det moderkortet som behöver bytas ut för jag testade att plocka bort enheter, men den vill ändå inte starta och det såg inte ut att vara något fel på strömdelen till den. Efter det så har jag skapat en pdf-fil med bilder och information som kan vara till hjälp när man ska koppla in utrustning på Nya Parken, men även för att man ska veta vilken utrustning som finns där. Jag delar några bilder här nedanför.





Därefter lagade jag mat.
Efter det så åkte jag till Kjell & Company för att köpa en trådlös accesspunkt.

Senare åkte jag till Svedjeholmskyrkan och spelade in morgonandakter med Bengt. När vi hade spelat in dem, så åkte jag till Sidensjö och testade den gamla routern för att använda den som accesspunkt för att jämföra med den nya jag köpt. Jag tycker inte att det var speciellt stor skillnad mellan dem när det gäller hastigheten, men räckvidden var nog bättre på den nya. Hur som helst så fungerade det inte bättre när de använde sin egen utrustning, så jag lånade ut min dator, så att min far skulle få se på hockey med bättre bild och ljud. När jag gjort det så stoppade jag i mig lite mat och åkte vidare för att spela innebandy. Jag delar en suddig bild som jag tog när jag var på väg ut från gymnastiksalen där vi spelade.

Efter det så åkte jag hem till min lägenhet.

Inga kommentarer: