07 augusti 2016

Mixade ljudet

Dator, predikan, mixning, cykling och GoPro


Idag har jag mixat ljudet på Svedjeholmskyrkan för Mikael hade ej möjlighet. Efter mötet så kollade jag på en dator som ibland stänger av sig själv. Jag har gjort några förändringar på den och hoppas att den ska fungera som den ska nu. Jag fick även byta nätaggregat på en annan dator. Vet inte om det är åskan som orsakat detta eller om det använts för många gånger så det börjar vara slitet. 

Efter det så cyklade jag till Sidensjö och tänkte testa mitt nya GoPro-fäste, men när jag var i Sidensjö så kollade jag på kameran och blev förvånad över att den inte spelade in. Jag startade den då och spelade in sista biten och beslutade mig för att filma när jag skulle cykla tillbaka, men före det fick jag äta mat och även god efterrätt. 


Så här såg det ut, men den var oftast vänd mot vägen för det var ju min resa jag tänk filma mest och inte mig själv, men ville testa lite olika vinklar för att se vad som kan vara användbart. Min GoPro är i silver så det var rätt många som såg att jag hade den på cykeln. 


När jag kom fram till stan så kom tåget och det var så vackert med alla tända lampor i huset att jag inte kunde låta bli att ta några bilder på detta. 


Här nedanför delar jag en bild på huset som många säkert känner igen och på bilden till höger visas fontänen som finns i en rondell i Örnsköldsvik. 



Inga kommentarer: