11 augusti 2016

Äntligen är kursen klar!

 Promenad, seminarium, rodd och hemgruppssamlning


Som vanligt började jag min morgon med en morgonpromenad. Efter den läste jag igenom det jag skrivit ner på uppgifterna jag skickat in för att påminna mig själv om vad kursen lärt mig. 


Jag visar här nedan betyget från min förra kurs. Jag har lagt ner mycket tid på den här kursen under sommaren. Jag hade sett att jag fått G+ och G- och funderat varför jag fått de betygen och försökt jämföra mitt underlag för att se hur läraren kunde ha tänkt. I förra kursen fick jag ibland kommentarer via mejl, men i onsdags hittade jag platsen där jag kunde läsa kommentarerna och en kommentar hjälpte mig att förstå varför jag inte fått betyget för uppdrag 5. Det visade sig bero på att jag efter att ha skickat in den uppgiften skulle vara med på ett seminarium med läraren så jag bokade därför in ett seminarium som jag hade igår. Det känns så bra att vara klar med den kursen och nu hoppas jag att det ska gå bra fortsättningsvis i utbildningen.


Här nedanför delar jag med mig av en av kommentarerna jag fick. Det här var förklaringen till mitt G+. 

Före jag skulle på seminariet så valde jag rätt webbläsare och utförde det här testet som inte visade på några fel. Dock tog det en stund före jag fick igång min webbkamera och min mick, men när utrustningen var på så fick jag en härlig pratstund med läraren. 


När kursen var avslutad så blev det lite rodd och en del annat. 


På kvällen åkte jag på hemgruppssamling där vi pratade lite om hur sommaren varit och en del berättade om bönesvar medan andra berättade om böneämnen. Kvällen avslutades med bön, fika och gemenskap. 


Inga kommentarer: