01 juli 2016

Hej dagbok!

Tjena bloggläsare! 

Det var nu ett tag sedan jag använde den här bloggen och därför skriver jag den här texten.

För ett tag gjorde jag dagboksinlägg varje dag och om jag missade någon dag försökte jag backa tillbaka och dela vad jag hade gjort på den dagen. 


Det kändes kul för mig att kunna gå tillbaka till tidigare dagar och år för att se vad jag gjort. Lite som en dagbok där jag även delade videoklipp, musik, bibelord mm. Jag fick en del kommentarer på vissa inlägg och valde därför att skapa fler bloggar som jag kanske kommer att berätta mer om i ett annat inlägg.

I min "dagbok" skapade jag olika teman och försökte med hjälp av dem komma på något att skriva.

Nu känner jag dock att jag endast ska skriva här när jag känner för det och inte tvinga mig själv till att skriva varje dag. Inte här iallafall. Eventuellt skapar jag en egen dagbok med inloggning där jag skriver mer för egen del.

Mycket har hänt den senaste tiden, men jag känner att jag nu i Juli ska börja blogga igen. Jag kommer även dela med mig av inlägg som jag delat här tidigare.

Jag har även andra projekt som jag funderar på så vi får se hur mycket bloggande det blir.

Inga kommentarer: