02 oktober 2015

Jobbade på Mio

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet så har jag skjutsat Mats som skulle hämta sin bil som varit på reparation. Efter det så åkte jag och hälsade på hos mor & far och där hämtade jag två av mina vinterdäcks om jag tänker byta ut. Efter det så åkte jag till Sara & Eric och fick äta varma mackor och en bulle.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mats genom att skjutsa honom till sin bil efter jobbet.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick träffa mor, far, Sara & Eric.

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, jobbat med Dan och Åsas dator, gått en promenad, uppdaterat bloggen mm.
Hjälp: Idag har jag förhoppningsvis hjälpt Dan och Åsa genom att konstatera att det är något fel på hårddisken på deras dator.
Träning: Idag har jag gått en promenad.
Tacksam: Idag är jag tacksam för att jag hade mina nyinköpta mjukisbyxor och vantar så jag kunde gå en promenad.























2012: Idag har jag fått stå över tvätten för någon annan hade börjat tvätta trots att jag bokat tiden. Snäll som jag är så skrev jag bara en lapp om att de skulle boka nästa gång. Efter det så åkte jag och jobbade på Mio. När jag slutade jobbet så hämtade jag en dator som jag ska fixa till. Efter det så postade jag ett paket, hämtade ut ett paket och handlade lite. Jag har även skickat ett grattis-sms till min bror som fyller år idag.
2011: Idag har jag mixat ljudet istället för Johannes. Jag har även lagt ut budskapet på hemsidan, redigerat det och sändt det i radio. Därefter var jag på ledarsamling. Det jag tycker var bäst var när Maria berättade om att drömmen vore om alla trivdes i församlingen och att de fick hålla på med det de vill hålla på med.
2010: Idag har jag hämtat ett papper för att kunna sälja min bil. Efter det så mixade jag ljudet istället för Josef. Efter det så åkte jag och spelade innebandy med KRIK. Efter det mixade jag lite tv-ljud.
2009: Idag har jag uppdaterat bloggen, letat fram saknade filer från en hårddisk, köpt en cupé-värmare, slängt några gamla datordelar, köpt nya innerskor och en innebandyklubbba. Jag köpte även en liten tub med något som man kan använda på displayen. Jag har även jobbat vidare med Anders dator, grattat Julia och hjälpt Dan med att koppla in tv:n. Jag grattade även Andreas.

Inga kommentarer: