03 juli 2015

Förberedelser inför bröllop

2015
Dagbok: Idag har jag städat lite på datorn, sparat ner några projekt på cd-skivor, men jag har även åkt och kollat platser för filmning och testat lite för imorgon ska jag filma på Eveline & Stefans bröllop. Jag har även rensat min hårddisk för att kunna använda den när jag filmar. 

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, kört hantellyft och jobbat vidare med programmering.
Hjälp: Idag har jag hjälpt mina arbetskamrater att ta sig till och från jobbet.
Träning: Idag har jag gjort hantellyft.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag lärt mig mer om programmering. 
2013
Dagbok: Idag har jag tvättat kläder, shoppat, spelat volleyboll, klippt mig och spelat piano. Jag har även letat lite packning inför fiskeresan och då hittade vi den jag har på mig på bilden. Jag kommer inte använda den, men vi letade fram den eftersom de sagt att det kan bli blåsigt och den där kan man ju knyta fast. Som bloggläsare får du ta del av den bilden!
Hjälp: Idag har jag hjälpt till på volleybollen genom att vara där och genom att ta med mig volleybollen.
Träning: Idag har jag spelat volleyboll.
Tacksam: Idag är jag tacksam för att ingen annan tvättade på min bokade tvättid. 















2012: Idag har jag tvättat kläder, jobbat på Mio, uppdaterat bloggen, hjälpt Johanna med sin stationära dator då den före ändringarna gick trögt när hon skulle använda sitt nyinköpta redigeringsprogram. Det blev även lite bänkpress idag.
2011: Idag hade jag ingen speciell uppgift på Svedjeholmskyrkan, men det blev ändå att jag fick några skivbeställningar att jobba med. Dagens predikan var riktigt bra tycker jag så jag delar länken här så kan du få lyssna på det själv. Efter mötet så åkte jag iväg med Sara och Eric för att filma lite. När vi hade filmat klart så åkte jag till Johanna och grattade henne. Jag fick även hjälpa henne med hennes nya studio. Vi fick igång mixerbordet och med det så kan hon spela in direkt till datorn eller till ett minneskort. När jag testade det så blev jag sugen på att ha ett eget. Dock fick jag inte mixerbordet och keyboarden att fungera samtidigt, men om man spelar in med ett instrument i taget så går det bra. När jag kom hem igår så hade jag kraftig huvudvärk. En trolig orsak kan vara lite frukost, inget fika efter mötet och sedan jobb i Johannas studio. Dock fick jag äta god pastasallad hos Dan & Åsa och tack vare den blev det bättre. När jag var hemma kände jag inte för att äta något, men jag drack ett glas med loka vattenmelon och sov sedan tills jag vaknade. Jag klev då upp och letade fram några bilder till dvd omslaget till dvd 1 från bröllopet.
2010: Idag har jag jobbat på Mio, efter jobbet så tog jag med mig en dator till Dan som jag jobbat med. Dock fick jag inte cd-läsarna att hitta skivorna, så jag fick öppna upp daorn och dra ut kontakterna och stoppa i dem igen. Efter jag hade kopplat in datorn så fick jag hjälpa dem att koppla in en bärbar dator till TV:n. Efter det så åkte jag till min lägenhet. I lägenheten så lagade jag mat, redigerade film, var med på hamnfesten och sedan var det bara att sova.

Inga kommentarer: