16 juni 2015

Jobbade med videokameran

2015
Dagbok: Idag har jag gjort en hel del testinspelningar med min videokamera. Jag har även varit i butiker för att se om de kan hjälpa mig att lösa inspelningsproblemen, men utan resultat. När jag googlade på det så hittade jag ett videoklipp där de rengjorde huvudet som spelar in och spelar upp filmen så jag kollade med några vänner om de hade några tips på medel för att rengöra och jag fick då tips om en produkt som finns på Kjell&Co, så jag åkte och köpte den. Förutom det så köpte jag en systemkamera som jag eventuellt kommer behålla. Jag köpte den p.g.a. priset, men jag har inte öppnat den än. Jag gjorde även några tester med min GoPro-kamera. Jag har även kollat på några klipp från Nyhemsveckan. 

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och spelat innebandy.
Hjälp: Idag har jag hjälpt mina arbetskamrater att ta sig till jobbet.
Träning: Idag har jag spelat innebandy, gjort armhävningar och gjort några situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att mina arbetskamrater åkte hem med lastbilen så jag kunde åka direkt till innebandyn. 
2013
Dagbok: Idag har jag varit på Svedjeholmskyrkan, lagt ut budskapet på hemsidan, jobbat med bloggen, hjälpt Sara genom att leka lite med Noah. Jag har även hunnit spela gitarr och piano. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt Sara genom att leka med Noah. Jag har även hjälpt till genom att bjuda några i församlingen på fika.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam för att jag blev bjuden på fika av min far, men även för att jag fick hjälp av Anders att klippa ihop och spara budskapet. Det underlättar när jag ska lägga upp det på hemsidan.

2012: Idag har jag tagit ledigt från Mio för att kunna hjälpa Johannes med ljudet på bröllopet. Jag var även med och spelade på en låt. Det började med att jag åkte in tidigare och plockade fram utrustning som skulle användas, sedan åkte jag på stan och köpte lite saker som jag skulle använda på bröllopet och efter det så bytte jag kläder. Sedan var det bara att åka in och mixa ljudet på vigseln och bröllopet. När det var slut så plockade jag ihop ljudgrejerna i cafeterian och åkte sedan hem för att sova några timmar. 



2011: Idag har jag jobbat på Mio, redigerat film och jobbat vidare med mina bärbara datorer.
2010: Idag har jag jobbat på Mio, efter jobbet så åkte jag till Sidensjö och kollade vilket telefonjack som var första jacket. Jag testade även ett annat modem och då såg det bra ut, så jag misstänker att det är problem med modemet.

Inga kommentarer: