28 maj 2015

Uppdaterade Flickr

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet har jag bl.a. uppdaterat mitt Flickr-konto med bilder.

2014
Dagbok: Idag har jag tvättat kläder, jobbat, promenerat, postat ett brev.
Hjälp: Idag har jag hjälpt till på Mio genom att bl.a. ta emot godset som kom till oss. Jag hjälpte även mina arbetskamrater att ta sig till och från jobbet.
Träning: Idag har jag gått en promenad.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att att Mario hjälpte mig med godset.








2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio. Efter jobbet så åkte jag på cellgruppssamling hos Jenny och Christoffer.
Hjälp: Info om hur jag hjälpt någon idag kommer senare.
Träning: Idag blev det ingen träning



2012: Idag har jag lämnat bilen på service då den luktat olja ibland. De hittade inget fel, men fick en felkod som de plockade bort. De drog även åt skruvarna på topplocket. Förutom det så har jag jobbat på Mio, varit på cellgruppssamling och uppdaterat min blogg.
2011: Idag så valde jag mellan olika skjortor att använda på klassåterträffen. Jag hade nya skor, nya jeans och en ny skjorta. Sara och Eric fick hjälpa mig att välja då ingen valde åt mig via bloggen. När klassträffen började så samlades vi först på O´learys. Vi turades om å berätta om våra liv och framtidsplaner. Efter det så åkte vi till Brux där vi träffade andra skoler och klasser. Vi åt god mat och jag snackade med klasskompisar från Bjästa och Nola. Det var en bra kväll tycker jag, men det hade varit roligare om fler från klassen hade varit där, men jag är glad för de som kom.


















2010: Idag hade killdisk jobbat färdigt med alla hårddiskar på min stationära dator. Jag började därför installera windows 7. Efter det så åkte jag på sjukhuset och lämnade plasma. När jag sedan kom hem så letade jag bland olika myspacelayouter och fixade till mitt konto och gjorde sedan en till mig och min syster. Vill du besöka sidorna så kommer länkarna här. www.myspace.com/dawwaz eller www.myspace.com/avarids. Efter det så åkte jag till Sidensjö. Jag och syrran spelade och sjöng tillsammans. Sedan såg vi på avatar. Jag tycker att den filmen var riktigt bra.
2009: Idag har jag redigerat film, jobbat på Mio, redigerat film och sorterat låtar i mappar.

Inga kommentarer: