16 maj 2015

Kalas hos Johan

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat och efter jobbet har jag varit på kalas hos Johan som har fyllt 30 år. Jag har även gjort några läxor jag har fått. 
Tacksam: Idag är jag tacksam att jag äntligen är på rätt dag i bloggen.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och min lunch blev 17 pga att 2 var sjuka och att det var många kunder som hade frågor som jag ville ta reda på och ringa upp. Att det kom en lastbil som var full med soffor gjorde ju inte saken bättre. När jag hade slutat så åkte jag till Svedjeholmskyrkan på ungdomsmötet. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt till på Mio genom att jobba i butiken och hjälpa till på lagret. Jag skjutsade även in mina arbetskamrater och hjälpte dem att få ordning på sofforna på lagret. 
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att Sara jobbade så vi hade möjlighet att kunna gå på lunch, men även för att klara av att hjälpa kunderna som kom till oss. 
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, lagat mat, kollat på hockeymatchen, gjort en ny mall till Mio och styrketränat. 
Hjälp: Idag har jag skjutsat Mattias till jobbet och efter jobbet så skjutsade jag honom till Svedjeholmskyrkan.
Träning: Idag har jag gått en promenad, kört hantellyft, kört plankan och bänkpress.



2012: Idag har jag tvättat kläder, jobbat på Mio, jobbat med datorn, pratat med säljaren om moderkortet och packat väskan inför Norgeresan.
2011: Idag har jag jobbat på Mio, spelat innebandy och köpt olja och oljefilter till bilen.
2010: Idag har jag mixat ljudet istället för Josef som sms:ade mig 02:28 att han inte kunde mixa ljudet för att han var i Umeå. Han skrev:
 -Ursäkta jag messar så sent men jag vaknar nog inte tidigare än 10 imorn... Ring om jag ska fixa någon annan. Vad säger man då? Jag ställde upp för honom idag, men du håller säkert med om att det var sent att säga till då.
Jag fick även träffa mina härliga vänner André och Marlene. Det var verkligen roligt att få träffa dem och snacka lite. Det är alltid roligt att träffa dem. De är alltid så positiva och glada. Det verkar som de trivs där de bor så det är ju härligt.
Jag har även jobbat med projektordatorn. Jag uppdaterade drivrutinerna på den och fick det att fungera. Problemet var bara att det blev svartvitt när vi skulle visa bilderna. Efter mötet redigerade jag dagens predikan, la den på hemsidan och fixade den för radiosändning och la upp sändningstid. Dock blev det ingen sändning PGA örn-expo. Jag och Magnus kollade på datorn och fick orning på den med färg, men bilden försvann och kom tillbaka flera gånger. Jag har nu uppdaterat än en gång och hoppas att det ska gå bra.
Förutom det så har jag och syrran skrivit en text till brorsans bröllop.

Inga kommentarer: