04 maj 2015

Jobb, förkylning & innebandy

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet så har jag sovit en stund för att sedan åka och spela innebandy trots min förkylning.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mio genom att ta emot dagens varor. 
Träning: Idag har jag spelat innebandy och gjort armhävningar.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag orkade jobba trots min förkylning. 

2014
Dagbok: Idag har jag soundcheckat, visat bilder och text på projektorn, redigerat filen som sändes i radio, sett på en film hos Jonatan, lagat mat med Jonatan och hans vänner. Jag har även besökt mor och far och jobbat med ett gammalt prov för att värma upp lite inför ev studier. Jag har även spelat gitarr. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att hjälpa till med ljudet, ljuset, projektorn sändt radio mm. Jag har även hjälpt Jonatan genom att hjälpa till med däckbyte och genom att hjälpa till vid matlagningen. 
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick se filmen. Inte för att det är en film som man önskar sig att få se utan för att det är bra att känna till vad som händer i världen och vad vi kan göra för att kunna hjälpa dem.

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, jobbat med en dator och lagt ut ungdomsmötet på hemsidan. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt en kund att montera ner en garderob som de köpt på Mio. Jag har även jobbat vidare med datorn som jag fixar till en som Jan känner. Jag har även hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att lägga ut ungdomsmötet på hemsidan.
Träning: Idag har jag varit med på KRIK-innebandy på Parkskolan. Jag har även kört plankan idag.
2012: Idag har jag jobbat på Mio, varit på mötet på Sörlidenskolan, hjälpt till att plocka bort utrustningen och jobbat vidare med moderkortet.
2011: Idag har jag jobbat på Mio, mixat ljud, visat en film, plockat bort ljudgrejerna som jag plockade fram igår. Det var LP-stiftelsen som var på besök i Svedjeholmskyrkan. När jag var färdig med det så kollade jag på klippet som Niclas redigerade för att visa på vår musikerövning. Det var lite bra och dåliga klipp.
2010: Idag har jag tvättat kläder, lämnat tillbaka Jonathans dator till Karin, jobbat på Mio, mixat Jonas Helgesson, skickat budskapet till Jonas Helgesson och hjälpt till med att sätta upp en överblickskamera i kyrksalen.

Inga kommentarer: