03 maj 2015

Hemfärd

2015
Dagbok: Det blev en tidig morgon med städning. Efter det så åkte vi från Norge till Sverige. När vi var hemma hos föräldrarna var det bara att flytta över packningen, skjutsa hem Julia och åka iväg på företagsskolan.
Hjälp: Idag har jag hjälpt till lite genom att köra bil en del av sträckan hem. 
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag hann vara med på företagsskolan. 

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, skickat arbetstiderna till chefen, skickat mail till ljudteknikerna, uppdaterat bloggar, lyssnat på musik, uppdaterat instagram, uppdaterat flickr mm.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mattias att ta sig till och från jobbet. 
Träning: Idag har jag gått en promenad.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag äntligen kommit ikapp på flickr och instagram. 

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat vidare med datorn som varit på service. Förutom det så har jag jobbat på Mio och mixat ljuder på 3G-mötet. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt till på jobbet och sedan hjälpt till med mixningen på 3G-mötet. Jag har även skjutsat Mario till jobbet. Jag hjälpte även till med att plocka bort ljudet som varit i cafeterian.
Träning: Idag har jag promenerat och kört plankan.


2012: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet så såg jag att jag fått moderkortet som jag beställt till datorn jag skruvade isär. Problemet är bara att det tog rätt så lång tid att byta det och när jag var klar så fungerade det inte. Jag tycker att det såg ut som det var nytt och blev därför förvånad när det inte fungerade.
2011: Idag har jag tvättat kläder, jobbat på Mio och sedan försökt föra över mina kontakter från Microsoft Outlook till Windows Live Mail, jobbat med Mats dator som inte ville fungera. Jag fick ingen bild på skärmen trots att den fungerat tidigare. Det enda vi hade gjort var att testa ett annat grafikkort.
2010: Idag har jag jobbat på Mio, träffat vår nya regionschef, varit på cellgruppsbön. På bönesamlingen berättade Hasse om hur viktigt det är att vi tar hand om ungdomarna i församlingen och att vi uppmuntrar varandra. Efter det åt jag mat med Jack och Christoffer. Jag fick även med mig en träningsguide. Efter det så jobbade jag vidare med Jonathans dator.
2009: Idag har jag lagt ut ett klipp från sista april på kyrkans hemsida. Efter det så åkte jag och mixade ljudet i kyrkan och sedan sände jag budskapet i radio. Efter det så fick jag spela in när Samuel spelade trummor. Sen var det bara att mixa församlingsmötet. Efter det så bjöd jag Sara och Eric på mat på MatCompaniet. När vi hade ätit klart så åkte jag tillbaka till TS och städade lite bland grejerna som användes på sista april. Sedan mixade jag ljudet på kvällens bönesamling. Vi bad inför MWS. När det var slut så åkte jag hem till min lägenhet. Jag redigerade sedan del två av sista april. Nu ska jag bara spara klippet och lägga ut det på hemsidan.

Inga kommentarer: