10 maj 2015

Dropdown meny i bloggen

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat en del med layouten i min blogg och uppdaterat bloggar. Jag har även varit på gudstjänsten och jobbat med den nya datorn som vi idag sände radio från.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mikael genom att visa honom hur han redigerar i ljudprogrammet som vi nu spelar in med. Jag har även hjälpt Svedjeholmskyrkan att sända radio och idag var det en del problem att lösa, men tillslut fick vi ut budskapet i radio. Jag har även lagt upp det på hemsidan så du kan lyssna på det där. Förutom det så mixade jag ljudet på företagsskolan.
Tacksam: Idag är jag tacksam att jag blev bjuden på mat av Peter. Jag är även tacksam för den hjälp jag fick av honom när vi jobbade på kyrkan.

2014
Dagbok: Idag har jag sovit ut, promenerat, delat ut fika på stan, pratat med människor, shoppat, promenerat, spelat gitarr, sjungit, jobbat med min låt i garageband och testat min iRig.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att dela ut fika på stan.
Träning: Idag har jag promenerat.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick till starten av en av mina låtar att låta bra i garage band. Jag är även tacksam över att min syster köpte en korv till mig. Vi fick bättre pris! Jag ska inte säga vad vi fick betala, men det var riktigt bra pris. Kanske var det för att vi bjöd på fika.









2013
Dagbok: Idag har jag städat i lägenheten, jobbat med bloggen, packat ner datorn jag fixat, svarat på några frågor från HP, ätit mat med Sara & Eric och varit på kvällsmötet på Arenan. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt mina vänner att kunna vara i min lägenhet genom att städa i den före de kom på besök. Jag har även hjälpt Sara & Eric att laga maten vi åt tillsammans.
Träning: Idag har jag gjort plankan i 2 min och kört hantellyft.


2012: Idag stängde jag väckaren flera gånger och fick sedan bråttom till jobbet. Jag hade nämligen försovit mig, så jag kom 20 min för sent. Efter jobbet så har jag lagat mat, fyllt i en undersökning, jobbat med en dator som jag ska sälja. Det är den som du ser på bild ovanför.
2011: Idag har jag jobbat, träffat Hemen och Sarah och blivit klippt av syrran.
2010: Idag har jag jobbat med datorn på Svedjeholmskyrkan. Jag har kört killdisk på den, installerat operativsystemet, jobbat på Mio, insallerat program till datorn och tagit tillbaka den till kyrkan. Min mor skickade ett sms och undrade hur det går för mig med bröstkorgen och jag kunde då meddela henne att det fortfarande gör ont, men det känns bättre.
2009: Idag har jag mixat ljudet på kyrkan, sparat budskapet på hemsidan och sänt det i radio. Jag brände även några skivor med budskapet. Efter det så städade jag lite på scenen. Jag spelade sedan upp en låt för syrran och lite senare kommer min storasyster på besök med sina barn. De kom också till Sidensjö. Efter det så klipptes jag av min far och vi försökte sedan lösa problemet med bakluckan på min bil.

Inga kommentarer: