09 maj 2015

Återvinning

2015
Dagbok: Idag har jag städat lite i lägenheten, läst, jobbat med hemsidor och åkt på återvinningsstationen. 
Hjälp: Idag har jag hjälpt till att ta tillvara på papper plast, glas mm genom att sortera det på en återvinningsstation. Jag har även hjälpt till på Svedjeholmskyrkan genom att mixa ljudet på samlingen som var där på kvällen. 

2014
Dagbok: Idag har jag uppdaterat medlemssidan, uppdaterat bloggar, uppdaterat onsong, spelat gitarr, städat mail, städat i lägenheten och mixat ljudet på ungdomsmötet.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att uppdatera medlemssidan med ett budskap och genom att uppdatera FB-gruppen. Jag har även hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att mixa ljudet och genom att lära ut lite grunder i hur man spelar gitarr. 
Träning: Idag har jag tränat med träningshjulet och cyklat.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick spela gitarr. 
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, städat lite i lägenheten, men framförallt försökt skapa en bättre blogg.
Hjälp: Idag har jag skjutsat Mario och Mattias till och från jobbet.
Träning: Idag har jag gjort 70 situps.

2012: Idag har jag jobbat, köpt en del för att testa signalen till föräldrarnas parabolbox och spelat innebandy. Jag fick även reda på att jag ska få tillbaka 300 kr. Detta för att jag betalat för mycket till bilprovningen.
2011: Idag har jag jobbat och spelat innebandy.
2010: Idag har jag mixat ljudet på Svedjeholmskyrkan. Både på morgonen och kvällen. Jag passade även på att sända dagens budskap efter att ha redigerat det. 
2009:Idag har jag köpt kablar till filmvisningen på 3G. Ställt in EQ och kompressor, ljudet på filmklippet testades, vi hindrade ljuset från att komma in med hjälp av ett backdrop och dansgruppen fick testa dansen med ljud. När 3G mötet började så kom det mycket folk. Håkan hjälpte mig att filma mötet med min videokamera. Förutom allt detta så fick jag ett kuvert med fikabiljetter på UH.

Inga kommentarer: