08 mars 2015

Mixade ljudet

2015
Dagbok: Idag har jag mixat ljudet på Svedjeholmskyrkan och efter mötet redigerade jag budskapet, fikade och felsökte problemet med belysningen. Efter det så åkte jag till Sidensjö och där lekte jag med barnen, gjorde mina läxor till FBS och klippte mig.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att mixa och sända radio.
Tacksam: Idag är jag tacksam över den hjälp jag fick att återställa mickar, kablar mm som använts på scenen.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, ätit mat, gått en promenad och sett på film med mina vänner.
Hjälp: Idag har jag hjälpt kunderna på Mio. Jag hjälpte även Mattias att ta sig till och från jobbet.
Träning: Idag har jag gått en promenad.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att Josef svarade att han kan mixa istället för Simon.

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och överklockat datorn.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mario och Mattias att ta sig till och från jobbet. Jag har även hjälpt mina arbetskamrater och kunder på jobbet.
Träning: Idag har jag gjort några situps.
2012: Idag började jag att jobba 7:00 och slutade 18:00. Det var en arbetsdag med mycket som skulle göras och jag fick bestämma hur väggarna skulle stå genom att kolla på en ritning över butiken. Vi hade några byggare som var där och jag skulle hela tiden sätta dem i arbete. Det blev mycket gjort kan jag säga, men nästa steg blir att flytta möblerna. När jag sedan kom hem så städade jag lite i vardagsrummet, hängde upp gardiner där och såg på filmen Nanny McPhee.
2011: Idag har jag jobbat på Mio. Det var även idag som jag fick 1500 kr i böter för att jag inte hade bilbälte när jag skulle åka för att nollställa informationen på bilen efter oljebytet. Förutom det så hämtade jag idag ut en mac som jag hade köpt på nätet.

Inga kommentarer: