09 mars 2015

Innebandy

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet har jag spelat innebandy.
Träning: Idag har jag spelat innebandy och gjort några armhävningar.

2014
Dagbok: Idag har jag varit på Svedjeholmskyrkan på gudstjänst. Efter mötet fikade jag och pratade en stund och lite senare åkte jag till Sidensjö där jag fick träffa Eila, Lily, Andreas och Alfred. Jag fick även träffa mor, far, syster och Eric.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Josef att få igång radiosändningen. Jag har även hjälpt Peter att ta sig till och från gudstjänsten.
Träninig: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att Josef mixade ljudet. Jag är även tacksam över att jag blev bjuden på fika och tacksam över att jag fick bjuda några andra på fika.
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat, städat i lägenheten, gjort sit-ups, jobbat med datorn mm.
Hjälp: Idag har jag hjälpt kunder att få sina möbler. Jag åkte även till en kund efter jobbet med saker de beställt.
Träning: Idag har jag gjort några sit-ups.
2012: Idag har jag jobbat från 10-21:30. Även idag var det mycket som skulle göras och Tomas ville så gärna bli klar med sovstudion så jag hjälpte honom att få klart det han hade tänkt och efter det så bjöd han mig på mat. Efter det så åkte jag hem och började föra över en film som jag ska skicka till brorsan i Norge så att han kan kolla om något ska ändras i den.
2011: Idag har jag jobbat på Mio. På kvällen kopierade jag några saker från syrrans gamla hårddisk så hon ska kunna få det till sin nya.
2010: Idag har jag jobbat med Karins dator. Hon hade inget internet på den så jag fixade det, aktiverade windows och letade upp drivrutinerna till den. Karin bjöd mig på mat som tack för hjälpen. När jag kom hem så lagade jag mat och bakade bullar.
2009: Idag så har jag jobbat. Det diskuterades även att högtalarna skulle flyttas till betongpelarna, men jag tror att det var bra att det inte gjordes med tanke på att spridningen av ljudet är viktig.

Inga kommentarer: