20 februari 2015

Mat med mina arbetskamrater

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och på kvällen har jag varit med Mario och några arbetskompisar. Vi firade Mario idag och åt mat tillsammans.
Hjälp: Idag betalade jag Marios mat.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick äta mat med mina arbetskamrater.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, lagat mat, redigerat film mm.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mattias att ta sig till och från jobbet, men även hjälpt en kund genom att låta den gå före mig i kassa-kön.
Träning: Idag har jag kört situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick smaka Marios tårta, men även genom att jag fick gratta honom.






2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och hjälpt till med ljudet på kanal 10 sändningen.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mario att komma till jobbet. Jag har även hjälpt kunder med att hämta möbler och hjälpt Thor-Leif med ljudet på kanal 10-sändningen.
Träning: Idag har jag gjort några sit-ups.
2012: Idag har jag jobbat med Christoffer och lämnat in bilen på service så en lampa börjat lysa. När jag slutade jobbet så åkte jag till Sidensjö med min bil och berättade att de ska byta på andra sidan nästa dag. Jag skruvade även lite i skotern och grävde en grotta med barnen. Efter det så flyttade vi över några filmklipp till datorn och jag skruvade lite i Christians dator och fixade så att cd-läsaren gick att öppna.
2011: Idag så mixade jag ljudet i kyrkan. Jag passade även på att spela in en låt som ungdomarna sjöng och spelade. Det var en låt som de gjort själva så jag skickade den till dem. Efter mötet så redigerade jag budskapet och sände det i radio. På kvällen så fick jag sända radio. Av någon anledning så lovade jag dem den här gången trots att jag slutat som radioansvarig. När jag sände budskapet så städade jag i ljudrummet.
2010: Jag började städa i köket, men fick avbryta för att hjälpa Josef med mixningen i kyrkan.
Jag mixade mötet som var 13:30 och fixade hörselslingan. Efter det fick jag även fixa ett problem med dvd-spelaren. Någon hade dragit ut kabeln på ena kanalen, så jag fick skruva upp racket och fixa det för att få ljud på både vänster och höger sida. Jag mixade även fler möten och städade på scenen. Jag fixade även ljuset för det fanns ingen annan där som kunde fixa det. Jag fixade även översättning till min blogg. 
2009: Jag städade i lägenheten och la ut skotern på blocket. Jag spelade även gitarr och på kvällen så tog jag skotern till fredax. Vi åkte upp på ett berg där vi hade vacker utsikt. Det var en riktigt bra dag. Jag hoppas att alla tyckte att det var roligt. När vi hade grillat klart, så pratade Sören om tryggheten som finns i Gud.

Inga kommentarer: