30 januari 2015

Besiktning

2015
Dagbok: Idag har jag varit ledig så jag har därför passat på att besikta bilen, tvätta kläder, städa i lägenheten, besöka en vän som varit med i församlingen, skruvat i bilen och kollat på hockey.
Hjälp: Jag hjälpte min far att ställa in tv:n så det blir lättare att byta mellan utrustning som är inkopplad i tv:n.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick hjälp av min far när jag skulle byta bromsslangar.

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och efter jobbet så har jag jobbat med min hemsida som kommer att ligga på min nas. Här kommer länken om du vill kolla på den.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mario och Mattias att ta sig till och från jobbet. Jag har även hjälpt Broskolan genom att fixa slidern som var inställd på fel sätt.
Träning: Idag har jag kört armhävningar.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fått så bra start på min nya hemsida.
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, lagat mat, fört över filmklipp, gått en promenad, kört bänkpress mm.
Hjälp: Idag hjälpte jag mina arbetskompisar att ta sig till och från jobbet. Jag hjälpte även resurs genom att göra testbetalningar via babs-terminalen.
Träning: Idag gick jag en promenad och körde bänkpress.
2012: Idag fick jag jobba över eftersom Mattias var ute med lastbilen och inte kom tillbaka före 19. När jag sedan slutade jobbet så åkte jag och handlade mat och förde över filmklippen från min systers möhippa för att skicka det till en av hennes kompisar som ska redigera filmen. Jag lånade ut kabeln till henne igår, men hon hade ingen möjlighet att föra över filmen till sin dator då hon inte hade uttaget, men nu har jag fixat det till min dator och tänker skicka det till henne.
2011: Jag mixade ljudet, sände radio och träffade familjen Sundström i Själevad.
2010: Spelade innebandy på parkskolan. Jag spelade även en del med min nya förstärkare.
2009: Jag redigerade morgonandakter, jobbade och läste en andakt på fredax.

Inga kommentarer: