29 januari 2015

Hemgruppen samlas

2015
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och varit på hemgruppssamling.
Hjälp: Jag har även hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att hitta en ny mall för hemsidan.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick träffa mina vänner.
2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och vi fick en lastbil med soffor som jag fick börja att lossa själv för Mario och Christoffer skulle på utkörning och Mattias var ledig. När jag slutade jobbet så åkte jag hem och städade lite i lägenheten.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mio genom att ta emot alla soffor vi beställt.
Träning: Idag har jag kört hantellyft och situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att vi fick plats med alla soffor som vi fick.
2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, skjutsat hem Mario från jobbet och sedan åkt och hämtat mobilen som han glömde på jobbet. Efter det så besökte jag en kompis och fick hålla i deras barn, spela piano, fika och snacka med dem. Lite senare så körde jag bänkpress och gick en promenad.
Hjälp: Idag hjälpte jag mina arbetskompisar att komma till jobbet och sedan att komma hem.
2012: Idag har jag mixat istället för Simon. Efter mötet så åkte jag till föräldrarna och hjälpte dem att scanna över några bilder till datorn som sedan skall skickas till den som ska göra bröllopshäftet till min systers bröllop.
Träning: Idag gick jag en promenad och körde hantelpress.
2011: Jag spelade innebandy och kollade på "bygg din egen dator paket"
2010: Jag redigerade några låtar som jag och Sara spelat in. Jag hjälpte även till som ledare på fredax. Jag kom fram till att innebandyn i sidensjö inte längre var något för mig. Jag tycker att det är jättekul att spela innebandy, men problemet var att de som tog det på för stort ansvar gjorde så att jag inte kände speciellt stor glädje i att spela. Jag var där för att ha roligt. De blev inte så regelstyrt och då tyckte jag inte att det var lika roligt.
2009: Spelade innebandy och riggade ljus inför XL.

Inga kommentarer: