17 december 2014

Gitarr på församlingskvällen

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, spelat gitarr på församlingsmötet, lyssnat på informationen och spelat in budskapet.
Hjälp: Idag hjälpte jag till genom att spela gitarr och genom att spela in budskapet.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att Stig-Arne mixade så jag fick vara med och spela gitarr.

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio. När jag slutade jobbet så var jag hos Sareh och Hemen.
Hjälp: Idag har jag hjälpt till att lossa en hel bil med soffor.
Träning: Idag har jag kört latsdrag och situps.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick träffa Hemen och Sareh. Jag är självklart även tacksam för maten och fikat som de bjöd på.




2012: Idag har jag jobbat på Mio och spelat innebandy. Jag fick även mina beställda Windows 8-skivor.
2011: Idag har jag jobbat på Mio, spelat innebandy med KRIK, jobbat med bilder och filmklipp mm.
2010: Idag har jag jobbat på Mio, gjort några sit-ups, hälsat på hos Hemen, varit på en bön och lovsångskväll på EFS.
2009: Idag har jag lagt ut ett filmklipp på facebook, jobbat på Mio, flyttat saker från det gamla ljudrummet till det nya, fört över en film som ska redigeras mm.

Inga kommentarer: