14 november 2014

Mats nya dator

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och jobbat med Mats nya dator.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mats genom att installera de program som han behöver på sin nya dator.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag blev klar med Mats dator.

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, städat, lagat mat och tränat.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Mario och Mattias genom att skjutsa hem dem efter jobbet.
Träning: Idag har jag kört situps, hantelcurl och latsdrag
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag fick tillbaka min hörsel. Jag hörde nämligen sämre med ett öra nästan hela dagen.
2012: Idag har jag jobbat på Mio, lagt upp några filmklipp, lagat mat och styrketränat.
2011: Idag har jag jobbat på Mio och varit på cellgruppssamling. Jag har även jobbat med Åsas dator. 2010: Idag har jag spelat gitarr på Svedjeholmskyrkan, mixat på församlingsmötet, fixat en present till min far. När jag sedan grattade min far så fick han tröjan jag hade köpt och min mor tyckte att jag hittat en fin tröja till honom. Efter det så spelade jag lite piano, sedan letade jag fram skidorna och åkte en mil i elljusspåret. Det var lite drygt att åka samma runda 4 ggr, men efteråt så kändes det bra. När jag kom tillbaka så spelade jag lite mer piano och gitarr och därefter åkte jag hem och försökte få ordning på internet eftersom det slutat fungera i lägenheten.
2009: Idag har jag sorterat upp några julklappar för att få en bra överblick. Jag bjöd syrran på mat och kollade på idol med henne. Vi kollade sedan tillsammans på den musikinspelning jag gjort på henne. Efter det så riggade jag för 3G, mixade ljudet i kyrksalen och sedan i cafeterian. Efter det så riggade jag ner allt som använts, men jag fick även hjälp av syrran, hennes pojkvän och några musiker.

Inga kommentarer: