15 november 2014

Jobbade med ljuset

2014
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio och på Svedjeholmskyrkan.
Hjälp: Idag har jag hjälpt Svedjeholmskyrkan genom att ställa in ett grundljus som kan användas även om man inte är så kunnig på ljusbordet.
Träning: Idag blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att Eric och Peter också var på kyrkan för det är roligare att arbeta tillsammans.

2013
Dagbok: Idag har jag jobbat på Mio, käkat mat, mixat ljud, fixat en skiva och sett på fotboll.
Hjälp: Idag har jag hjälpt till med mixningen på Svedjeholmskyrkan.
Träning: Idag har blev det ingen träning.
Tacksam: Idag är jag tacksam över att jag blev bjuden på mat.
2012: Idag har jag jobbat på Mio, testat mitt headset till mobilen, lovat att hjälpa en person att ställa in parabolen imorgon, betalat räkningar, sett på filmklipp, läst i bibeln, gjort sit-ups, gått en promenad mm.
2011: Idag har jag jobbat med Åsas dator, tvättat kläder, jobbat på Mio, blivit klippt, pratat med min mor om mina framtidsplaner mm.
2010: Idag har jag hjälpt Hemen att skriva ner vilka tapeter han valt till varje rum, jobbat på Mio, gått en promenad och spelat innebandy. Jag har även försökt vara extra vänlig genom att erbjuda skjuts och ge bort en innebandyklubba.
2009: Idag har jag tagit sovmorgon för att jag kände mig hes. Lite senare var jag på plats på Svedjeholmskyrkan och testade ljudet. Efter mötet så redigerade jag filen från den predikan som var för att sedan kunna sända den på radio. Jag sparade även filen till hemsidan. Sedan la jag ut både det budskapet och det som var på 3G. Förutom det så har jag städat på scenen, i ljudrummet och vid mixerbordet. Efter det så spelade jag innebandy i Sidensjö, jobbade med min mammas och min systers dator. Jag passade även på att spela och sjunga med min syster.

Inga kommentarer: