17 augusti 2015

Det du säger att du inte kan, kan du inte


Tänker du:
*Jag klarar inte att göra det
*Jag kan inte rå för det, jag har alltid varit sån
*Jag hittar ingen att älska
*Jag kan inte skriva
Det är lätt att det blir som du tänker så försök tro mer på dig själv även om du får upp vissa spärrar. 



Här kommer ett tips om du vill sabba en relation. Varför man nu skulle vilja det. Om du nu skulle vilja det så är det bara att tänka att du inte duger och börja säga:
-Jag har aldrig haft ett ordentligt förhållande, jag förstör dem alltid...
-Jag kommer alltid för sent
-Jag hamnar alltid i bråk
osv.
Visar du att du är osäker och säger det, så försämrar det relationen.

Lyckas du med detta. Inte för att jag tror att någon strävar efter det. Då skulle du nog säga:
-Jag får aldrig något seriöst förhållande.

Inga kommentarer: